orang baik hati

Sunday, October 3, 2010

bengang tahap gaban.....!!!

huhu,,,,emo semacam jek an..."bukan ape...." (ni ayat makcik ex-jiran aku dlu) hehehe bukan ape...aku geram gler ngan sorang mamat ni kan...petang tadi, sedang aku khusyuk nak menyiapkan KKP (xnak bagitau sbjek pe haha..) tetibe mamat ni call...dia cakap kena pegi dataran ilmu sekarang jugak!! bunyi urgent gler...aku pun bergegas la turun n manghala ke dataran ilmu...separuh jalan, dia call lagi, dia cakap, cepat la sikit! aku pon melajukan langkah lah...takut gak ade benda yang aku terlepas kang kan?? bila da smpai, aku mesej dia balik coz batang hidung dia pon ak x nampak kt situ...then, dia cakap....dataran ilmu la...aku pon tanya la dia kt mana...dia ngan slambe nya bagitau dia kat tempat lain...aku memang berapi gler time tuh!! aku balas balik mesej dia...ada la gak improper word dalam text aku tuh,,,tp bkn mencarut2 ea...huhu pas tu terus aku blah balik bilik.. huhu lantak lah kalau ade orang nk marah pn nnti....pastu mamat tu balas balik,dia kata dia g pantai jap,,sedara dia datang...pas tu paling aku x bley bla,,,dia cakap "ciannyer......" kt aku....ei,,,,tu yang tahap kemarahan aku memuncak tuh...dala tak mintak maaf,,bley plak 'nganjing' aku cam tu...then,,,dia call...aku jawab tp xbanyak cakap...dia da mintak maaf kejap tadi,,tapi aku saje xnak layan sangat dia... marah aku yang dulu2 pon xhilang lagi...tapi kawan...gaduh2 cmane pon,,,last2 baik jugak...arap2 ni pon same...huhu rambut sama hitam, hati lain2... (sabo jela yak...)

No comments:

Post a Comment