orang baik hati

Saturday, January 8, 2011

accident.....ngeri,

start hari khamis lagi hujan turun tak berenti2...tengahari jumaat semalam berenti lah sekejap.. cam panas2 sikit,sempat lah dengar budak2 mrsm sebelah tu menjerit2 main bola... dalam setengah jam dah hujan balik semula. sampai la sekarang. pukul 1.25 pagi la lebih kurang..longkang besar tepi blok aku ni pon da melimpah2 dah,,kalo la aku yang xreti berenang ni terjatuh dalam tu,,huhu lemas dah kot..petang tadi aku gi la makan kat kafe, dinner la kononnye, tapi makan pisang goreng ngan ball jer...jumpa dengan member, baru balik dari ATM depan tu kot,,dia kata ade eksiden kat depan pagar maktab...huhu ngeri semacam jer dengar dia cerita. patah kaki la,,pakcik terpelanting la...2 biji motor, sebuah kereta...tahun lepas, lec aku (ms. izati, ms.amrien, ms.salma) kena rempuh kereta time nak keluar...maybe sebab ATM tu kat situ kot. ramai sangat orang berenti ambik duit,,block jalan...dala depan tu sekolah...huhu takot tol,,,ok la,,,aku nak buat kerja ES lak,,banyak lagi..hihi

No comments:

Post a Comment