orang baik hati

Wednesday, March 16, 2011

KKP PIM??? bereh!!!

Salam... aku baru bangun tido ni,,hehe nmpaknye niat aku utk memenuhi masa cuti ni dengan tido AGAK tercapai la... bukan pasal pe,, ngantuk sangat td,, + boring.. aku tido kol 2 lebih sebab nk mnyiapkan KKP PIM (Pendidikan Islam Moral) aku ingat aku xdpt nk buat da sebab aku trlupa bwk balik task KKP tu. (sje mlupakan sbnanye...hehe) tp xkesh la sbab task 2 xpentg pon, aku bley buat jgak.. hmpir2 6jam gak la aku brhempas pulas nk kasi siap jugak...dgn bantuan abah aku,,hihi dia tau je aku buat esei pasal ajaran sesat habis semua koleksi buku2 dia digeledah...huhu dpt la barang sedikit hadith & ayat2 Quran trselit2 dalam esei aku tu.. thanx abah,, even ptg ni pon,, abah still bg buku for my references,,adoi,,(kami da siap print da la bah,,,hihi) tp xpela,,bace je la buku tu...skang ni aku tggal beberapa kerja lg...aku da siap checklist da ni ha,,

  1. KKP Basic Mathematics (yg mnjadi nightmare 4 all the Teslianz..hee)
  2. KKP Pendidikan Jasmani (ade discuss cket2 dgn william ary 2..erm,,,*malas)
  3. ISL Language Development
  4. Essay! entitled,,,money can buy love...(cm la xde tjok len,,,hate this!~~~)
memandgkan aku akan baik awl sehari ke IPG KDRI yang terchenta,,, aku trget nk siapkn no.3 & 4 first.. hmm....ok kot! doakan aku berjaya deh! =)

No comments:

Post a Comment