orang baik hati

Monday, May 30, 2011

Jumpa pon blog aku... =,="

Salam...segho lamo dop update blog nih...eh,,,ehem2!!~~ lupa tukar mode bahasa...rasa lama sgt dah xupdate blog nih...last...14Mei...sehari sblum Macbeth..huhu so,,,agak banyak la sebenarnya yang aku nak share. cuma dah hilang dah...cepat betul masa berlalu...habis dah Sem2.. rasa macam lagi cepat dari Sem1. padahal, Sem1 pendek je. dala aku masuk lmbt sebulan...maybe itu menandakan aku seronok Sem2 ni..banyak giler aktiviti Sem2 ni...English Week, Sambutan Maulidur Rasul, Kejohanan Olahraga Tahunan, Senamrobik, Language Camp, Movie Night, Malam Apresiasi Vokal dan Koir, Macbeth Dramatization, Trip to Gambang...huhu byk n menyeronokkan!! aktiviti lain cam berjimba kt KT, pantai...n ELS memg bes giler ah! plg bes time ELS group William...Treasure Hunt, main tepung je lebih...Hunt nya ntah ke mana pon xtau..n aku memg basah lencun hari tu...huhu terbaek la! melepaskan kegilaan sbeluum g Gambang..hihi~~~

aku nak masukkan gmbar tp akibat trlalu banyak...aku pon da xtau nk post yg ane...huhu spnjg sem ni je.. dah 1000++ gambar aq ambik guna kmera aku...xpon kamera zuly.huhu aku memg suka ambik gmbr,, bgmbar agk kureng la...

overall, Sem2 ni aku memg SERONOK tahap gaban la...huhu dengan persatuan baru, STALKERS...


kiranya hari2 aku kt IPG ni xla sesunyi Sem1...huhu korg memg terbaek la...!!

ditambah plak dgn jiran2 n mber2 rapat...

trmasok la budak 3 org nih..the triplet! dari kiri : Tai, Mamat, Amar...




kalau dok borak rmai2,,,memang xsah kalo xde bunyi ketawa 3 org ni,,,haha!!! aq gelak pon mybe sbab dorg gelak..~~~termasok la skali Aqmal Abid... rumet si Tai ni...supo jah!

dan......adik munch @ alimi haikal
ni lg sorg...wpon blum diiktiraf sbg ahli stalkers...tp dye tetap dlm geng2 stalkers...kehadiran nya ibarat penyeri dikala duka...haha~~ *dye yg slalu berduka...heh~ sedikit emosi orgnye...

skrg aq nk cte sal classmate aq lak la...yg laki jela....

Ewan The K.U
Nama sebenar Muhammad Zulhelmei Syazwan bin Sulong...dia ok ar,,,sbg KU kn...nmpk la kekaliberan dctu...tp giler2 jgak...atlet ni..bab2 balapan, lari 200m, dan melarikan diri memg terer la...haha bgus2!!!

ni gmbr kt homestay indera mahkota
and yg lain2, Zafik, Fahim, Tai, Mamat, Amar, Paan, Jepih, Eko, Apix, Zuly, Cai, Willy....and xde dalam gmbo, Che Mut, Aridas and Jowy...time kt homestay ni memg terserlah sgt yg korg memg GILER!! haha~~~ wpon dok sehari je.. aku xtau la bkpe...kejutan budaya berada dnegeri org ke,, excited masuk homestay lawa ker....tp memg happening gler la.. lagi2, umah kita je yg bpghuni kt ctu...nk wt pape pon jiran xkesah. *sebab jiran xde.. mjur la kita x berkarok mlm2 kn...sebab sume ngntok pas tgk Narnia...huhuk

pape pon,,,, korg2 memg mgumbirakan hidup aq Sem ni...and...semoga kita trus brkawan smpai bila2... Insya Allah.... ukhwah fillah abadan abada~~~

jumpe lagi Sem depan!!! ilal liqa'...






1 comment:

  1. Saya bukan org tak puas hati, tp saya sgt berpuas hati kerana muka saya ada dlm post ni! hehe.. sori lambat respon :p

    ReplyDelete