orang baik hati

Monday, June 27, 2011

agak sakit hati la...

salam...hari ni sambutan hari guru IPGKDRI...lambat jugak la buat sebab sem lepas busy dengan exam, and first week sem ni busy dgn minggu pengurusan..so, 2nd week la buat sambutan,,,semua berjalan dengan lancar la hari ni,,meriah,, persembahan, sukaneka *walaupun aku xgi tengok,,,ok la...xla bes sgt...

tp berakhirnya majlis tu yg membuatkan aku sakit hati...agak la...apabila nasi yg sepatutnya diagih2kan kepada semua classmate aku ada member aku ambik and dia bawak balik asrama..and..yg aku kalut tu sebab dia lambat call aku bagitau dia ambik,,,then,,,aku cam blur la,, apasal dia ambik? dia cakap nak tolong je... ok, fine.. aku appreciate la pertolongan dia tu...thanx sangat2!! *serius tanpa sarcastic...tp agak2 la bro, nak tolong bertempat la...kalo da gini, bukan tolong yg nak menyenangkan,,,tolong yg mnyusahkan ade la... dah, bila org lain ramai menderita + tertanya2 sebab xdpt nasi akibat drpd nasi2 semua dah sampai kt blok dia...ehmm,,, aku agak speechless la td,,,lebih2 lagi, dia tu org yg dekat ngn aku..nak marah, xsampai hati...

pape pon,,,masalah td dah pun setel...and aku semakin yakin yg aku rasa baik aku LEPASKAN jawatan aku ni,,, tp bukan sebab dia,,,actually, aku memang dah perasan ada org yg xsenang duduk bila aku jd KU...aku rasa telahan aku ni betul,,,so,,,aku nak try mintak dgn tutor aku,,,

yela, buat apa kalau kita jd ketua tp ramai org xsuka,,,SEBULAT SUARA LAH SANGAT!

salam 1 TESL 4...

No comments:

Post a Comment