orang baik hati

Saturday, June 25, 2011

hari pelikku

salam...huhu pelik tak tajuk entri ni? hihi

memang pelik pon,,,aku pon pelik hari ni sebab rutin harian aku lain macam,,,
aku tido kol 2.30 kot mlm td..hujan beserta kilat dan guruh,,, kawan aku tumpang tido atas katil aku, so, aku aku biarlah dia tidur dulu sementara tunggu kawan dia balik. heh~ *takut guruh jugak budak ni...

then, sementara menunggu tu, aku gi basuh baju..kol1 lebih kot.. then, tido..kol 4 aku terjaga,,,tido balik kol 4 suku...pas tu, xsedar2 dah...

bangun2,,,kol 7.16....subuh!!! huhu agak gajah la hari ni...dgn cuaca mendung, sejuk, huhu memang susah nak terjaga...aku gi jemur baju, then rumat aku bersiap2 nak gi berdikir hari ni kt IPG Sultan Mizan.. so, awal la jugak dia siap2..haha cm kelakar pulak dia mandi awal..heheh~

then, dia keluar, aku pon keluar gak sebab hari ni ade tournament basketball...aku? kompem la xmasuk.. tgk besfren aku main je...dia pemain negeri kot dulu,, tp dah lama xmain...lama la jugak aku duduk situ, sampai kol 11setengah kot. then, balik on9 jap terus tertido..bangun2 kol4..huhu adoii~~

aku terasa janggal jugak la..haha sebab xpernah lalui rutin macam ni...jap ag nak keluar KT plak..nk beli brg2 tok bilik...tikar pe semua...get ready for casa impian ep.2,,,di Aisyah 3-10...sem lepas da buat episod pertama kat Aisyah  3-12..heh~

lalalalala~~~bosan...chow!! <Salam 1 Dunia>

No comments:

Post a Comment