orang baik hati

Friday, August 12, 2011

Aiz Corner

salam...
seperti yang korang dah sedia maklum dr post sebelum ni,
tadi aku berbuka puasa dengan 
classmate aku..

lokasi: Aiz Corner..
yg aku tau, tmpt ni feveret bujang trio
plg femes kt IPG KDRI...
haha,,, ms. salma, ms. amrien and ms. izzati..

actually, pg td lg dorg ajak aku sekali...
tp aku tanak,,, aku cam xberapa dgn dorang, ok tu 
memg la ok,, cuma kurang...
 xmcm dgn set2 PRK... =P

tp bila terpikir balik, nyesal jugak tolak,
sekali sekala kot,,,

then, lpas kelas, rumet aku tanya nape tanak g..
aku pom cakap la,,''ha, jomlah..''
so, kwn aku trus call kwn aku sorg ag
yg incharge tempahan...

pukul 7,,gerak...
lepak dlm 5-10 minit, BERBUKA!

dr kiri, zafik,amar,mat,paan,apix,ewan,tai,hanif,nazri =D
~HABIS~


td jugak,,,festime bgambar ngn rumet aku..huhu,,,

huhu~ terserlah ke'renek'an aku bdiri sblh rumet,,, =_=''
''pendek...pendek...,'' 
xkesah pom...isk,, gambar lelain kt bwh ni...

lepas siap2, maghrib kt masjid pdg nenas and balik maktab..
isyak n tarawih kt balai...

mlm ni set2 ni lwn futsal,,,
GUDLUCK guys!!!
salam...
=)



No comments:

Post a Comment