orang baik hati

Tuesday, August 30, 2011

Raya Story

salam...

รεlﻪოﻪէ hﻪгﻨ гﻪկﻪ ﻪժﻨlfﻨէгﻨ ოﻪﻪF չﻪհﻨг ռ ъﻪէﻨռ.

erm...tahun ni cam xexcited sgt la..
xtau kenapa...
mcm biasa jer,
bgun pagi,subuh,mandi,BEKPES,solat...
balik...KUDAPAN...fb'ing...

sesi fotografi...
akak aku xbalik tahun ni...raya kat alor setar...
so, 3 bujang trang tang tang ni jela ade...

berdiri kiri : abg harry, syaHEREhays (saya le tu), abg muz
duduk kiri : mak, abah (xpyh caption pon korg ley knal...)

sejam pjalanan...blik kg abah...
bkn jauh pom..
dlm kete...*dgar lagu raya
lalala~~~ layan...

12 tengahari : rumah wan...
dah ade bbrapa biji kereta kt rumah wan...
ramai dah kot sedara mara yg balik...
check in n check diz out!~
hihi

ayah long 
mak ngah 
ayah anjang 
ayah lang 
ayah ngah
mak tam 
mak cu 
mak cek 
ayah cik 
ayah teh 
mak andak 
ayah we 

okeh~ 8 out of 13...
keluarga memg besar...
cousins ramai giler...
but, raya taon ni xsume siblings ayah aku dpt jumpa.
maybe busy dgn kerja msg2 or whatever else...
dah la time raya gini la nk update pape sal dorg..HAHA

for example, td...ayah ngah aku...
aku masuk je rumah wan aku...terkujat tgk!
anak dia 4 orang...seingat aku la, 
dia ade 2 je...sorg laki,sorg ppuan...
ni da jd double~
hurmm,,tu la akibat kan...
setaon sekali jumpa...
bg pakcik/makcik aku yg xbalik raya taon ni,
ermmm,,,tah ble pulak la jumpanye...

my abah & my grandma @ wan
dat's ol for my raya story...
mls nak cerita byk2...
letih+mengantuk...
huarghhhh..... 

nak letak pics lg,,,tapi mls sebab buruk2 sumer..
sumpah aku ni memang xfotogenik..
hahaha~~~ 

xmcm kwn aku sorg tu,
fotogenik, wpun rupa xde...
=P
k lah,  salam~~~

1 comment: