orang baik hati

Wednesday, January 11, 2012

~aku budak degree~

assalamualaikum wbt.
salam 1 dunia...

agak lama la jugak since last entry aku.
start tahun 2012, xada apa yg menarik,
ditambah pulak dgn kesibukan menjalani hidup baru 
sebagai pelajar degree...

teramatlah terujanya...
skrg ni dah 2minggu kuliah start tp 
setakat ni xbelajar apa2 lagi...

-.-''

degree ni la sepatutnya nak fokus lebih.
tp kelas selalu xada...nasib lah dpt
lecturer busy~
nasib baik ke buruk? =P

semalam result penuh foundation keluar..
Alhamdulillah...pointer aku ok lar.. 3.51
gred2 subjek pon agak memuaskan lar.. hehe

Language Description A-
Language Development B+
English Studies B-
Social Studies A-

subjek2 lain yg xpenting tu aku mls nak tgk..
huhuhuh~

actually, aku x expect pon dpt A & B...egtkan C ke semua.
soalan susah kot!
papepon, 

aku harap aku dapat fokus utk degree ni, lg 8sem.
semoga pointer aku xde la less than 3.5 every semester... InsyaALLAH
teringin jugak jd best student! haha biar mimpi sampai ke bintang.! =P

haha...dah la! mls dah merepek! 
chow! 
as-salam...




1 comment: