orang baik hati

Saturday, February 4, 2012

kesian aku

assalamualaikum...

salam sejahtera.

as usual, aku mmg xhabis2 dgn masalah aku dgn kwn2 aku. bkn masalah ape, selalu touching!~ (aku xmalu nak mengaku...)

mai nak story sikit...

1) dlm kelas, aku skali group dgn amar, shakir, mad, nazri.. (nama formal digunakan)

beza aku dgn diorang ni, aku xmain futsal. diorang main futsal. aku xmasuk dikir barat. diorang berdikir.

kalau diorang gi futsal or dikir, mesti aku tinggal kan? xsyak lagi. agak2 aku extra je utk group2 tu kan...

tmbahan pula, semua group kat kelas aku ade 4 jer, group aku je 5. so, jelas-jelas aku boleh dikira extra.

2) kalau nak gi memana pulak, aku ade group lain. aizuddin, aiman, alimi, efan fazril.

beza aku dgn diorang ni, aku kelas lain. so selalu jugak terpisah kalau aktiviti lain2.

makanya, kerap kalinya aku ketinggalan la..huhu agak2 aku extra je utk group2 tu kan...


so, that's why aku selalu touching. sekian.

4 comments:

  1. futsal bes lah.baik ko masuk.hahaha

    ReplyDelete
  2. em, bes kot... siyesly aku duk mktb ni xpna ag aku men futsal.. walaupun sekadar main..huhu (aku xsuka main ngn org terer...takut mganggu, mesti semak main ngn org yg xreti...) =))

    k, eman... (hakikatnye xboley)

    ReplyDelete
  3. hehe. sbb nie ke tacing smalam. sabar la ye. adat la tu. aku pun pernah je rasa tertinggal. tapi, nk wt cmne. ade hikmah nya. keep on praying ok ;)

    ReplyDelete