orang baik hati

Saturday, March 10, 2012

last day of PBS~

assalamualaikum w.b.t
semalam last day PBS aku~
hari last aku gembira sikit. haha yela, hari last kan. heheh~
aku xde keje sgt dah. just kena bg borang penilaian kat PK1.
lepas tu, selesai~

lepas lepas tu... bosan...

...

....

lepas tu dpt idea nk bgmba ngn budak2... darjah 1.
time tu aku kat staff room. darjah 1 bising giler. sian cikgu yg tgah ajar tu, duk terjerit2.
then, aku gi kelas tu n jumpa cikgu tu...

aku     : kelas cikgu sampai balik ke?
cikgu A : a'ah. kenapa?
aku     : xde. saje ingat nak bgambar dgn budak2 sebelum diorang balik.
cikgu A : oow, boleh2..ok
aku     : tq cikgu. :)

aku pon blah~ lepas tu aku dgar cikgu tu jerit,

"ok, cikgu syahir nak tgkap gambar, sape yang bising cikgu xbagi bgambar dgn cikgu syahir!!!, nak bgambar takkk???"

"nakkkkkkk...!!!!"

"ok, senyap!"

..... fffffffffffffffff (bunyi kipas)

senyap ttupah kelas...HAHAHA~

lepas tu spt yg dijanjikan, aku pon bgmbar la ngn diorang. :)

dengan budak nakal 1 Bijak~ heheh..
haha tu je lah!~ hehe...
ha, ni ade gambar special edited by me..HAHA cm ape tah~
wassalam... :)
hehe.. ala2 pic 60's gitteww...
#notakaki#aku still rasa aku xnak PBS sorang2..wuwuwuuu..BUHSAN!

No comments:

Post a Comment