orang baik hati

Friday, August 9, 2013

Aidilfitri

Assalam...
2nd Day of Eidulfitr.

gerak ke Felda Kumai, Bera Pahang dari Maran.
seawal 7.45 pagi. jauh jalan ni.

sampai rumah Halim kat Rentam tepat pukul 9.
gerak ke Kumai, terus gi beraya rumah si kembar, 
Zaimin dan Zainur.

aku pon mesej Salha (selang dua rumah) ajak beraya sekali.
xlama lepas tu, Sofia dan sanak sedara dia pon datang. haha

then, gi rumah Mazni, jumpa Aladin n kawan dia Hamzah.
gerak ke rumah Pak Tam (senior), jumpa Farid, Rahim...

solat jumaat.

beraya rumah kuntum (Khairul), Opie & Arif Juwati pon dtg.
lepas tu pegi rumah Sofia.
lepak sejam lebih. sedap pulak berborak.
hehe

pegi Rentam, rumah Halim..
balik. :)
singgah solat asar kat Masjid Bera.
ternampak senior masa sekolah rendah.
Fairul Naim xsilap. pernah pegi Tilawah Al-Quran sekali.
dia masuk hafazan. aku tilawah. heee..
dgr citer skrg dia sambung kat Darul Quran.
aku toleh2 dari dlm kereta, aku ternampak Suhada.
classmate aku masa darjah 6.
berjubah. jilbab labuh. :')
seronok tgk...
pernah mesej dia 3 tahun lepas.
dia pon sambung kat Darul Quran jugak. :)

salute la cara parents diorang didik diorg. :')
adik beradik ramai...

ok. gerak lagi... 
sampai rumah pukul 8 malam...
wassalam...

~gambaruga di bawah~





No comments:

Post a Comment