orang baik hati

Wednesday, February 9, 2011

aku sensitif?? haha memang pon,,agak laa.. aku ni jenis cepat terasa or bak kata kawan aku, aku ni suka fikir benda bukan (negative thinking) huhu,,, bukan apa, kena fikir jugak risiko kalau nak buat apa2..xpon kita dapat detect apa perasaan orang tu, dia suka ke, xsuka ker... dah memang aku jenis macam ni, nak buat camane kan.. huhu ni pasal pagi tadi time lecture,,aku cam terasa hati la dengan lecturer sorang ni...dia xbuat apa2 pon yang boleh menyakitkan hati aku sangat2, cuma aku sedikit kecewa but curious la kenapa dia tak ambik folder aku. aku hantar atas meja dia, then dia kutip yang member aku je 2 orang. padahal kitorang hantar sama2. siap letak sama2 lagi..hm,...maybe dia lupa ke xperasan ke xtau la...maybe jugak folder aku 2 yang hard cover tu, besar. so maybe dia xlarat nak angkat,,, nak kata dia xperasan xlogik kot. aku sorang je guna hard cover folder. kawan aku lagi dua orang tu guna clear folder jer...then, time lecture dia, dia tiba2 tanya soalan macam mana nak sebut 1 word tu, aku yang tengah mengelamun+mengantuk+boring tahap gaban ni gelabah la, then aku tanya dia balik..."mana,,,?" lepas tu dengan nada sarkastik nya dia jawab balik soalan yang meluncur secara spontan tadi,,,huhu tapi aku xsalahkan dia pon,,,salah aku jugak...cuma mungkin nanti peratus kepercayaan dia kat aku berkurang,,,hm... xbest la macam tu.. jadi student yang xdisenangi lec. lepas tu, aku pon mula la fikir bukan2 tadi, sampai la kejadian yang dia xkutip folder aku..hm,,,, aku terasa yang dia ni xsuka aku.. huhuhuhu macam2 la aku ni fikir kan?? hee....harap2 tu semua cuma negative thinking aku jer la...kadang2 bagus negative thinking ni untuk certain2 aspect, bukan semua.. macam la rasa malu jugak... bak kata lec time tazkirah zohor hari tu, malu ni ada 2, mahmudah and mazmumah... ada yang mendatangkan kebaikan kpada kita, ada jugak yang just bagi negative effect kat si pengamalnya...hahha wah!~~ okeis, nak tido, letih la hari ni....salam... =)

No comments:

Post a Comment