orang baik hati

Tuesday, February 8, 2011

hobi...

kalau kita sebut pasal hobi, mesti teringat zaman budak2 kan??? huhu tapi bila dah besar ni, aku tertanya2 jugak apa sebenarnye hobi aku...hmmm....aku terfikir balik semua ni pon lepas madam samsiah tanya pasal hobi masing2 time class first dulu. aku memang gelabah gler la nak cakap apa hobi aku, sebab bila fikir balik aku memang aku xada hobi,,,,huhu such a boring person la aku ni kan??hahaha tapi aku enjoy jer hidup aku ni...hihi nasib baik aku tak kena tanya time tuh!~~ haha diorang yang cakapp hobi surf internet, main video games and ape2 jela hobi yang sinonim dengan budak2 muda sekarang ni madam tolak mentah2 sebab semua tu xperlukan skill. pelik jugak aku, dah tu...hobi orang kumpul setem dulu2 tu, pe skill dorg guna ek??? hurrmmm... tapi memang sepatutnya aku bosan la bila aku xada hobi, tapi yang musykil nya, aku xbosan pon,, huhu ape2 jer la... baru2 ni plak, classmate aku tanya, "syaher, u didn't play any games??" aku cakap la,, "nope, aku xminat.." lepas tu dia tanya apa yang aku buat bila time lapang? huhu aku pon xtau da nak jawab pe...aku suka berhibur sorang diri kot, kat bilik..hahaha (da macam orang gler da...) sigh~~ ye la, budak2 lain, dengan koleksi movie nye, game segala mak nenek diorang main, CS la,,DOTA la,,eeh,,dota ke cota ke ape tah.. aku xamek tau sangat.. huhu so, persoalan yang berlegar2 di minda aku sekarang ni,, orang yang xada hobi macam aku ni seorang yang bosan ke??? ermmm.....

No comments:

Post a Comment