orang baik hati

Saturday, February 5, 2011

BALI LINER and Prebet Sapu...huh!~~~

hoho,,,ni nak cerita sikit pasal travel aku balik IPG ni... Temerloh-K.Terengganu... aku lambat beli tiket nak balik sini (actually xde la lambat sangat, cuma tiket yg cepat habis huhu,,,) so, dapat lah bas tambahan Shamisha Holiday...company dia sewa bas catar,,BALI LINER..huhu teruna teruja jugak la nak naik time tengok td.. tengok je, belum naik,, skali naik..ermmm ambik ko,,bas lama...huhu air-cond dari Temerloh smpai KT, aku xrasa pun angin, cuma maybe surrounding dalam bas tu AGAK ber'air-cond' kot, so xla rasa panas sangat. tapi memang sangat2 TAK selesa...huhu sampai KT plak dah pukul 5 lebih, so ingat nak ambik teksi je la.. tetiba dtg pakcik prebet sapu tu tanya nak kereta tak,,, aku tanya la, "bese pakcik ambik bape?" dia kata, "biase 30riyal je.." em,sama je la dengan teksi. dah member aku roger je,, aku pon layan jelah...sekali tgk kereta dia bapak ah...kesan cat bertompok2, kemik2..mesti ganas pakcik ni bawak...huhu memang tepat tekaan aku,,sikit pon xmiss.. yg lg teruk tu,, pakcik ni adjust spedometer kereta dia tu,,, dia dah pecut gler da,,sampai nak gugur pundi kencing aku,,,aku jeling meter,, baru 60km/j!!! huhu bahaya betul pakcik nih... sumpah dah aku xnak ambik prebet sapu dah pas ni...huhu kawan aku tu pon xnak dah... huhu,,, tamat lah perjalanan aku yang sangat teruk hari ni... =_="""

No comments:

Post a Comment