orang baik hati

Sunday, February 6, 2011

Hosni Mubarak manusia TERKAYA di dunia

Hosni Mubarak, Presiden Mesir



salam,,, korang baca dah paper hari ni?? aku kat kolej ni memang beli kosmo je lah (walaupun lec suro beli paper english...)hihi degil~~ bukan apa,, aku ni jenis minat dengan info2 ni, kosmo pulak sangat2 menepati citarasa, nafsu dan keinginan aku..hahaha murah pon murah! haha promote pulak ek,, cover story dia pasal Hosni Mubarak... Presiden Mesir yang kontroversi giler tuh...ni lagi kontroversi bila terkantoi yang dia kaut kekayaan lebih AS$70 bilion sepanjang 3 dekad jd presiden.. wow!~~ kaya tu... lagi kaya dr Bill Gates and Carlos Slim Helu (taikon telekomunikasi Mexico). Atok Hosni ni jugak ada hartanah kat Manhattan, NY, and Beverly Hills, LA. US..hoho Anak lelaki dia 2 orang, Alaa Mubarak and Gamal Mubarak. dua2 billionair.. anggaran kekayaan RM76 billion. yang sorang tu siap ada kapal mewah berharga RM248 juta...! hurm,,, dah alang2 aku citer sal orang kaya ni, aku sertakan la sekali list 5 manusia terkaya dunia 2010...tapi xtermasuk Atok Hosni ni la,,,tah la kenapa...dia bukan  manusia kot??? haha okeis,, check this out!!! >>>

1) Carlos Slim Helu and family - Mexico
RM163 bilion
2) Bill Gates III - AS
RM161 bilion
3) Warren Buffett - AS
RM143 bilion
4) Mukesh Ambani - India
RM88 bilion
5) Lakshmi Mittal - India
RM87 bilion

No comments:

Post a Comment