orang baik hati

Thursday, March 10, 2011

Cuti.... Pengembaraan bermula!!! =D

hahaha banyak la pengembaraan nye,,,koya lebih!! pengembaraan di alam mimpi la kot!~~ cuti2 macam ni, aim nak tido puas2 jer... hehehe (macam la kat maktab tak tido... =P) tadi last paper, Social Studies, memang rasa paper paling disaster kot, walaupun semua macam disaster jer,,, macam ni ka bila tak pernah tengok format soalan, main jawab secara membabi  mengkhinzir buta je, sekali dapat kertas soalan mula la sengih sorang2. tadi aku memecahkan rekod tersendiri bila aku keluar 30 minit sebelum masa tamat. aku memang da blur + shaking + pucat tangan + ter'psiko' bila tengok sorang2 dak area seat aku blah... aku pun start blur and dekat setengah jam duduk termangu merenung kertas soalan yang xbersalah tuh! hisy... last sekali, ak blah jugak! pergi koop beli pizza, chow balik bilik. petang pukul 2.30 pergi bus stand KT tumpang Ahmad Muzakkir Mohamad. btw thanx bro!!! lain kali tumpang lagi,,, =P (xmalu) sampai rumah pukul 9 lebih kot... turun kat tol maran,, awal la setengah jam.. hihihi

p/s: harap2 la mock exam ni x teruk sangat result aku.. isk,,,

No comments:

Post a Comment