orang baik hati

Monday, March 7, 2011

seghabuk peghuk (serabut perut)

Salam Mock Exam,,, hahaha minggu ni start mock exam dan minggu ni jugak la minggu balik and cuti seminggu.. *yeay!~~ minggu lepas adalah antara minggu yang agak serabut bagi aku,,, dengan spek yang patah (skru tertanggal)...beberapa hari aku gi kelas tak pakai spek, kecik besar je mata aku... (O_o) then kaki aku terseliuh kena pijak..hadoi!~~ dah nak exam ni la macam2 jadi... tapi setiap kejadian tu ada hikmahnya kan...sabar jela... tadi exam LDS (Language Description), memang mengarut habis la aku jawab...redha jela pe jadi nanti... like I care...hee =P petang tadi pulak,,, aku terjumpa skru spek aku dalam pakai baju!~~ hahaha aku terus pasang balik kat spek,huhuhu at least boleh la dipakai balik,,,hmm.... eerm,,, ok lah. xtahu dah nak tulis ape... huhuhu salam..~~~ ^_^

No comments:

Post a Comment