orang baik hati

Thursday, June 23, 2011

dulu sekarang..tapi kenapa?

salam...
bila dia buat pape, mesti aku perhati...
bila dia cam ade yg xkena, mesti aku rasa nak tegur...
bila dia buat benda yg pd aku xberapa elok, mesti aku rasa risau...

kenapa arr??


aku jarang rasa sebegini caring (aku consider ni sbg caring la) dgn org lain...maybe sebab dia caring dgn aku...

...and memang lain sangat time dgn yg dulu...sebab...

bila dia buat pape, ade aku kesah?
bila dia cam ade yg xkena, aku peduli ape...
bila dia buat benda yg pd aku xberapa elok, lantak ko lar...

tp aku xtau la yg sekarang ni boleh terima tak bila aku cam tu, maybe kalau dia tau mesti dia rasa
aku ni menyibuk je lebih...sampai dia xboleh wat apa yg dia nak yg pd dia xsalah, cuma aku je yg xbiasa
tgk org wt mcm tu...so, aku rasa salah...tp tu hak dia,,,lagi satu, aku xtau camane aku boleh selesa dgn dia sedangkan kitorang memang berlainan minat, perwatakan, and sebagainya...

MESTI KORANG XPAHAM KAN?

aku pon xpaham jugak sebenarnya, xreti nak explain,, soal hati dan perasaan ni sukar kita nak luahkan...
anyway,,ni BUKAN kisah cinta erk,,,xde masa nak bercintan-cintun ni...

tapi aku kena fikir positif...ni semua ujian Allah...Dia nak tgk aku kuat ke x...ak redha je...nk merungut pon xguna rasanye...

erm,,ok lah! aku pon da serabut da fikir mende ni...nk cakap lebih pon, takut tersalah cakap pulak...harap dia paham la situasi aku yang tengah keliru ni... =/

2 comments: