orang baik hati

Thursday, June 23, 2011

hari kedua sbg org lain

salam...hari rabu actually adalah hari kedua aku sebagai manusia yang bergelar KU..
dpt la tugas sikit2, huhu simple pimple jer...terfikir jugak KU sebelum2 ni buat kerja berlambak2 kan...
camane la dorg handle...

kejadian yg agak kelakar la jugak hari ni,,,aku nk wat announcement dalam kelas td, time aku nak cakap ade la bunyi ''huha huha'' *dorg xpay attention... so, aku wat la skill aku, ketuk meja...haha!!! xsangka itu adalah suatu perkara yang janggal bg dorg..*huhu memg pon,,dak da besar2,,aku ketuk2 meja cm nak bercakap dgn budak sekolah rendah plak..huhu and dorg gelak + teruja la jugak td,,aku just cool control macho je walaupun goyang gak nak meneruskan ayat aku...*serba salah gitu..

kalo semalam aku agak tension kan, hari ni ok kot...cket...kita tunggu hari2 seterusnya...

btw,

JADI KETUA PENGAWAS SEKOLAH AKU LAGI KACANG DRPD JADI K.U...*that's a FACT...

sebab tu aku cam berat hati je...tp dah org amanah kan,,,buat je la...salam 1 dunia... =)

No comments:

Post a Comment