orang baik hati

Monday, July 18, 2011

bernovel lagi...

salam...
malam tadi, rumet aku bagi novel...
dia dah janji dah nk bg..
tp bila dia balik je dia lupa..
huhu...so, mlm td dia kebetulan la kot dia balik..
dia bawak la novel yang dijanjikan tu.



actually, girlfriend (kawan perempuan) aku yang mperkenalkan
buku ni kat aku...dia just e-mail sinopsis je..
aku dah baca dah pun sem lepas.. 
still simpan lagi.
rumet aku la nampak dlm folder kt laptop aku, 
then, dia offer full version punya...
excited gak nak baca...

dia bagi 2...
satu lagi ''Seindah Mawar Berduri''



penulis yg sama....Fatimah Syarha
novelnya agak tebal... 500++ pages,,
so, tunggu je la bila aku ada masa nak abiskan...
hehe,,,

kepada aku : selamat membaca =P

btw, thanx bro 4 the novels...walaupun aku still 
kaget lagi dpt tahu ko pon layan novel...
muka ganas, dalam hati ada taman... 
siap dengan rama-rama, ladybird segala! 
*gurau je mar...=D

3 comments:

  1. huhu correction.,
    bukan sinopsis.
    novel tu jugak, yg dpendekkan sket.
    heehe

    ReplyDelete
  2. oooo....haha aku xtau nk bg istilah ape..hihik~
    eman,,,slamat bermarathon harry potter...hehe

    ReplyDelete