orang baik hati

Tuesday, July 19, 2011

cuti.esei.susah

salam...

first, nak bagitau yang Terengganu cuti esok!!! woohooooo~~~
hehe,,,excited...and hari ni genap setahun aku berdaftar di IPG KDRI yang gemilang nih!

disebabkan esok cuti, so better aku buat kerja2 aku yang dah tertangguh tu.. esp esei PN..
hadoii~~ malas sebenarnye sebab xde idea...dala susah...
aku dapat tajuk ''Equality in Education. How do you relate equality with democratization in education?''

nah, ambik kau!!!

aku memang betul2 buntu dengan tajuk ni,,,and actually nama subjek ni pun da buat aku keliru.. haha!!

PN...ade yang cakap Pendidikan Nasional...ade yang cakap lain...and setahu aku la, PN ni Pengantar Pendidikan...ni yang tertulis kat course proforma la...sebab kebetulan hari tu aku tergerak hati nak tengok CP.. nak tau gak la apa yang aku belajar sem ni..*dedicated x? hehe~

ce tgk no.4 tu...hmm...sem3 = 1 credit hour
haha~~~ smgt tak aku...terjah untuk satu kepastian... abis aku selongkar folder cik umi time sem1 dulu....bukak2 je ada labah2 comel merayap keluar..lalala~~ =P

erm...watever la.,,,pengantar pendidikan ke, pendidikan nasional ke...yang penting aku kena siapkan jugak esei aku nih...ngee~~ walaupun........susah!

k,chow! salam....


No comments:

Post a Comment