orang baik hati

Sunday, May 27, 2012

late entry

assalamu'alaikum y'all!
SELAMAT HARI CIKGU!

kepada mak and abah. and semua cikgu-cikgi

- Taski ABIM Al-Khairiah, Keningau. (1997)
- TBK Felda Mayam, Bera. (1998)
- SK Felda Mayam, Bera. (1999-2004)
- SMK Seri Bera, Bera. (2005-2009)
- Domino Tuition Centre. (2002-2004)
- Johore Matriculation Collge. (2010)
- IPG Kampus Dato' Razali Ismail. (2010-present)
- Pak Hamid, guru Sekolah Memandu Express Track, Bera. (2010) 
hahaha...

OK, sebenarnye aku nk post pasal ni...

aku dah terjumpa link ni lama dah.
pasal gelagat cikgu2 seluruh dunia. kelakar.
TAPI, 
nak post time hari guru kononnya,,,

sekali,
terlupa time 16 Mei hari tu.
yela, busy study.. (haha..busy sgt!)
lagipun aku ade paper hari guru hari tu.

tadi, aku tgk2 balik list aku bookmark tu.
ternampak la link yg aku save ni.
hihi...

aku nak post jugak!
walaupun dah terlambat 11 hari.
haha ade aku kesah???

jom layan...

>>sini<<

.:selamat hari cikgu..cikgu-cikgi sekalian:.
peace~

wassalamu'alaikum.  〷◠‿◠〷

No comments:

Post a Comment