orang baik hati

Saturday, September 22, 2012

J-LOG?

assalam. morning people!

setelah berhempas pulas selama beberapa jam men'dekorasi'kan jurnal baru,
akhirnya ia selesai juga kira-kira jam 6 ptg semalam.

malas nak taip dah, biar gambar yang bercerita...

check this out!

ready to decorate !
siap buat kira2 math ag nak kasik sama~ huhu
picas yg aku letak kat dalam j-log aku~

oh. lupa. aku bagi nama jurnal aku ni, j-log. bole panggil jlog je kot. agak hodos jugak la bunyi nye.
tapi, LIKE I CARE. buku aku kan. 

eheheh...bukan apa, kan ada blog, kalo video org panggil v-log. so xboleh ke jurnal jadi j-log? hah.

dan....taraaa!!! ini hasilnya. luar jela.
dalam rahsia. hewhew~
dah buat bersusah payah ni harap2 xterbiar bersawang tanpa sebarang entri la hendaknya.
till now. wassalam~ 

#notakaki#xpuas hati sebenarnya. main gam2, jadi kotor jurnal aku. huhuh~ aku fail betul dealing ngn gam ni. (_ _")

No comments:

Post a Comment