orang baik hati

Tuesday, October 16, 2012

HB Mate !

assalam. hai people.

12 Oktober.

my roomate's birthday.

his name is Amar. 

Amar Rusydi.

dia ni jenis charming jgk la kot. pandai amik hati org tua, muda,
dan prempuan la trutamanya.. HAHA (siyes ni...)

muka dia pon dah ada ala2 adam mukhriz  cter adam dan hawa tu..
kah33...(haha ni aku tipu...)

aku dan dia berbeza. xsama perangai, minat.
but hari tu, 1 day before his birthday, aku buat kezutan
yg xbrape nk trkezut sgt pon actually..
xtau dia suka ke x. wt bbijok je kat org ganung..

i bought him a cake.



actually, his fav is choc cake.
tp kat ziq bakery ade yg ni je.
basic choc la, so aku beli.
(kalo aku tau baik aku bli kat giant. full choc, cheaper!)

khamis mlm dia akn balik rumah.
tp dia ada usrah mlm tu so, dia balik rumah lambat.
aku pon ckp kt dia tunggu jap.
mkn kek aku beli ni.
lama aku mngidam. (alasan tah pape) =P

pas habis usrah dia ckp mkn la dulu, 
aku ckp mana boleh, sama2 la...
dia pon naik bilik. 

lalu mat (jiran) dan mut (jiran jauh sikit @ classmate)
nyanyi lagu HB utk dia...

dia pon ckp, 

"arghhh!! mana aci mcm ni..."

dia kata ni festime dia dpt kek bday, potong kek sendiri.
HAHA mcm2 la...



smoga persahabatan aku dan Amar berkekalan sampai bila2. 
dan ukhuwwah antara kami xkan terputus. slamat panjang
umur dan murah rezeki. smoga ALLAH permudahkan urusan ko.
dunia akhirat. aminnn... :')

.:aku sayang rumet aku ketat-ketat:.

sayang tu xsalah. kat sape2 pon kita bole sayang. =)

selamat ulangtahun kelahiran ke-20 Amar...

#notakaki#harap ko xlupa aku nanti tau bila dh trpisah... ko lah rumet terbaek seantero dunia wpun annoying kekdg. ahahaa,,,, :'D

No comments:

Post a Comment