orang baik hati

Thursday, October 17, 2013

asal usul nama Syahir

assalam.
hai.

semalam duk lepak2 se-family, abah mak pun cerita mcm mana kitorang lahir dulu.
mula dgn abang muzri, kak na, abang harry...dan aku.

mak kata aku lahir waktu maghrib. *patut pun kulit aku mcm senja-senja nk malam je* :P
pastu masa lahir semua ingat aku perempuan.
sebab nampak ayu kot. kahkah
sekali tgk bawah, toinkkkk! kah kah kah !

it's a boy ! hehe

mak cerita la, masa nak bagi nama tu.
fikir punya fikir.
abah xnak bg nama yang orang boleh panggil separuh.
eg: sazali ---> zali

contoh laa...

so, mak abah sepakat bagi nama aku SYAHIR.
xboleh nak ringkaskan kan? haha nicee...

pastu lagi satu,
sebab masa tu mak selalu tgk khutbah jumaat kat tv.
nama imam tu Syahir. hihi.

*bangge kejap*

tp anak abah mak ni xjadi imam masjid lerrr...
tp insyaAllah.. jadi imam untuk isteri dan anak-anak kami nanti.

heuheu *ayat Islamik xleh blah*
xpe, niat tu penting. semoga Allah permudahkan :')

tu la asal usul nama aku. hehe

wassalam. :)

#notakaki#masa zaman abang de aku lagi la. siap buat poll lagi... nasib baik xbergaduh je. kihkih




No comments:

Post a Comment