orang baik hati

Monday, October 21, 2013

aku si roommate obes, eh. obses.

assalam.

 i wanna admit that...

"saya obses dengan roommate saya"

i don't know why.
aku selalu nak ambik tau perkembangan dia.
*erghhh, it sounds like*
aku suka jaga tepi kain dia.
*whatever*

actually, i care for him.
lepas kitorang kenal 
lepas class reshuffle
he was like so...caring to me.
*read carefully. he WAS.

and now is the time where
i care for him.

ya.
tanya dia sihat ke x, especially bila holiday.
tanya dia ok ke x, especially bila dia mcm
xde mood, muka mcm nk terkam org.
tlg kemas katil..
lipat baju.
basuh baju.
*masuk mesin je pon.

dan...aku x rasa mcm menyusahkan or diperhambaabdikan.
aku selesa je. sbab aku rasa nak tolong dia. :')

and...now he's my idol.
daripada dia yg besar, gemuk, berlemak.
*ok, ni melampau. sorry mate.
sampai sekarang dia kurus gilerrrrr gilerrrr gilerrr kentang!

SALUTE YOUR EFFORT BRO!

sekarang mcm daya tarikan aweks tu makin byk la kan.
dulu 'kurus' tu tak masuk dlm senarai.
sekarang dah masuk pakej sekali.

aku xckp la dia perfect.
tp apa yg dia ada tu mcm ok la.. that's good enough.
*nobody's perfect kan...

one thing yg menampakkan mcm aku ni obses sesangat 
ngan rumet sendiri is, 

"i'll download all pictures yg org upload
yg ada muka dia & i'll put in one folder"

sebabnya:

1) aku nak wat kenangan.
2) dia xaktif kt social media. so, bila bukak folder tu, dpt la dia tgk gmbr2 dia. :)



persoalannya:

am i normal ?

sekian.

#notakaki#tapi aku rasa ko xcomel la mate. badan ok tgh sedang2 dulu mcm comel sikit. :3 sekarang kurus mcm xcukup makan je. :( tp ko kena jaga fitness kan. it's up to you. aku tetap sokong !

#notakaki2#kalau dia tau aku buat entri pasal dia, mesti dia marah/xsuka. sorry sorry sorry. mate. happy belated birthday. 12 October. :) may Allah's blessings be upon you n your family bro! 

#notakaki3#sayang roommate. tahun depan aku sorang. 









6 comments:

  1. Ohhh dia buat macam mana jadi kurus tu? heheh
    *sharing is sexyyy ! haha

    ReplyDelete
  2. dia kan aktif sukan + dia xmkn nasi + dia joging round padang berbelas puluh round + dia ade amik fat burner...rsenye start bulan 4 haritu. dia istiqomah je. + dia xtimbang2 pon berat dia. hahah.

    ReplyDelete
  3. yup... fat burner tu pon 1 hal. made in usa. ade trbce syrkat tu xjamin produk diorg halal ke x. mmg la almost 100% herbal tp kita xtau cara pbuatan dia kan... wallahua'lam. risau gk nk try. kalo x rumet order, bole tumpg sebotol dua. :P

    ReplyDelete
  4. err nak cakap tak normal, tapi bunyi jahat sangat. ehe

    tapi frankly to speak, it. is. weird. for me. haha
    mungkin sebab aku tak pernah jumpe roomate macam tu kut. perempuan tak pernah, so apetah lagi laki. macam tak terjangkau dek pikiran aku. haha

    tapi em bagusla maksudnye, kau roomate yg baik. err bertuahlah dia. kahkah. okbaiterkomenpanjang.dahlamatakkomenblogorang

    ReplyDelete
  5. kannss? aku pon pelik jgk. sbb tu ak tnya. ak try la dlu nk hdup ngn dunia aku.. alih2, ak gi lipat jgk baju dia.. -.-'' cant stop doing all that. ade je kdg2 sakit ati , germa nk marah etc,, pastu elok balik. jgn ak ni jd psychopath mcm dlm cter "the roommate" tu dh la. ngeeee na'udzubillah... :S

    ReplyDelete