orang baik hati

Monday, December 23, 2013

iTEMS

salam. dah penghujung cuti ni, selalunya website iTEMS ni lah yang selau dibelek2. bukak2 laptop mesti try bukak dulu. sebabnya nak tau result final. huhuh.

tapi since senior sem 8 dah dpt dulu + tiada maklumat susulan bila semester lain nak dapat, so aku mcm putus asa sikit. malas nak cek hari-hari. sehinggalah tadi. tgk scroll timeline twitter, tetibe ternampak tweet kawan aku.



hari ni x ready pon nak tgk result. haha lantas aku pon bukak iTEMS. mmg debor ! tp excited nak tau result tu mengatasi segalanya.hahah.
bukak je tgk ade dh link utk result sem ni. klik. tadaaa! tgk yg ni dulu haaa...

alhamdulillah.


pastu bru tgk pointer dan yg ni...

klik utk tumbesaran yg sihat! pointer? xmuat nak letak KAHKAH


overall, alhamdulillah. :) syukur sgt2. sem 2 je haritu turun sikit. lepastu setakat ni meningkat byk jugak la. aku x pernah letak target berapa aku nak every sem. entah la. x pernah terfikir nak target2 mcm tu. redah je. bila fikir balik masa jawab exam, mcm teruk je. ade jugak yg tinggal, x jawab. :P mungkin assignment byk tlg up markah sikit2 :) syukur. assignment la masa nak pulun mrkah tinggi pon. hahah. tp subjek B+ tu xleh nk tlg la sbb assignment pon hancusss.. kahkah~ k lah. tu je. looking forward for the following semesters!

wassalam.

#notakaki#terbayang balik masa storytelling. huh. -.-"

No comments:

Post a Comment