orang baik hati

Wednesday, October 23, 2013

Imma befday boy !

happy birthday to me...
happy birthday to me...
happy birthday to meee....
happy birthday to me...

yey! *clapclapclap

23 October.
my birthday.
=)

mlm td xtertunggu2 pon.
sebab study sikit2.
pastu bosan giler..
lepak bilik tai.

tgk youtube reramai.
karok lagu ainan tasneem la,
tasha manshahar la.
kahkahkah

xde keje sungguh.
pastu bosan dah.

aku balik bilik. nk tido. *depan bilik je pun*
mat pon menyusul.
eh?

dia gi bilik dia. kat sebelah.
pastu dia masuk bilik aku.
pastu hulur benda kat aku.
bilik aku dah gelap so samar2 la. haha
*mcm dlm drama je*

ak ingatkan pendrive aku ke apa.
rupanya dia bg hadiah.
handmade kot.

batang aiskrim, pastu ade kartun budak comel
mcm gingerbread man kt atas.
bawah tu ade love pink tertulis
"HAPPY BDAY SYAHER"

excited aku.
sweet jugak mat nih.
hahah.
haritu masa bday rumet dia (aiman)
dia bg patung penguin,
boleh berjalan. comels. =D

tgk dia mcm xde perasaan je. -.-'
mesti ngn awek sweet gila gila vavi ! kahkah
*gurau mat*

btw, thanks ye! :')

(aku tunggu rumet aku je wish ni sbnrnye)

pas subuh td rumet aku duk siap2.
aku pon tanya,,,

aku    : nak gi mana? balik ke? (maklumla. rumah dua tiga langkah je)
rumet : jogging.
aku    : gong badak?
rumet : aah.
aku    : dengan kaki mcm tu? larat ke?
rumet : xlarat, jalan jela.
aku    : *dalam hati* (Ok.)

lepastu dia pun hulur kupon KFC RM20. dia mmg dh janji nak belanja. *ok, ni mcm otomatik jd hadiah bfday la ni,,,cisss xaci*

rumet : nah, nanti kalo free ajak la aku.
aku    : erkk, aku plak kena ajak ko?
rumet : yela. happy birthday.
aku    : (biar kupon atas meja. mcm xnak layan)
rumet : simpan mmolek ah kupon tu. hilang ekg.
aku    : (ok marah, simpan lam drawer) thank you.

hambar kan? rumet aku mmg camtu. lagi2 dgn aku. sabo jela. :-) 

lepas dia blah tu aku text la dia.
for a proper thank you.
td mcm xdgr je.

that's all.
sekian

#notakaki#pagi tadi ibu jongok batu call. pastu ifan ngn deqna nynyi lagu bfday. thanks.

No comments:

Post a Comment